Hrs, M. (2019). Tradiocionalna gastronomija Hrvatske u funkciji stvaranja brenda (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422420
Hrs, Marija. "Tradiocionalna gastronomija Hrvatske u funkciji stvaranja brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422420
Hrs, Marija. "Tradiocionalna gastronomija Hrvatske u funkciji stvaranja brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422420
Hrs, M. (2019). 'Tradiocionalna gastronomija Hrvatske u funkciji stvaranja brenda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422420
Hrs M. Tradiocionalna gastronomija Hrvatske u funkciji stvaranja brenda [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422420
M. Hrs, "Tradiocionalna gastronomija Hrvatske u funkciji stvaranja brenda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422420