Hess, A. (2019). Potencijalne strategije privlačenja sportsko - rekreativnih turista na primjeru poduzeća Decathlon (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:509706
Hess, Antonia. "Potencijalne strategije privlačenja sportsko - rekreativnih turista na primjeru poduzeća Decathlon." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:509706
Hess, Antonia. "Potencijalne strategije privlačenja sportsko - rekreativnih turista na primjeru poduzeća Decathlon." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:509706
Hess, A. (2019). 'Potencijalne strategije privlačenja sportsko - rekreativnih turista na primjeru poduzeća Decathlon', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:509706
Hess A. Potencijalne strategije privlačenja sportsko - rekreativnih turista na primjeru poduzeća Decathlon [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:509706
A. Hess, "Potencijalne strategije privlačenja sportsko - rekreativnih turista na primjeru poduzeća Decathlon", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:509706