prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci

Pavlić, Antonela
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Pavlić, A. (2019). Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555

Pavlić, Antonela. "Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555

Pavlić, Antonela. "Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555

Pavlić, A. (2019). 'Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 07.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555

Pavlić A. Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 07.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555

A. Pavlić, "Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.