Krznar, M. (2019). SEO i SEM strategije ‒ sličnosti, razlike, elementi i njihov značaj u turizmu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:465410
Krznar, Marko. "SEO i SEM strategije ‒ sličnosti, razlike, elementi i njihov značaj u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:465410
Krznar, Marko. "SEO i SEM strategije ‒ sličnosti, razlike, elementi i njihov značaj u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:465410
Krznar, M. (2019). 'SEO i SEM strategije ‒ sličnosti, razlike, elementi i njihov značaj u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:465410
Krznar M. SEO i SEM strategije ‒ sličnosti, razlike, elementi i njihov značaj u turizmu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:465410
M. Krznar, "SEO i SEM strategije ‒ sličnosti, razlike, elementi i njihov značaj u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:465410