Tkalec, M. (2019). Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179
Tkalec, Marina. "Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179
Tkalec, Marina. "Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179
Tkalec, M. (2019). 'Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179
Tkalec M. Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179
M. Tkalec, "Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179