prikaz prve stranice dokumenta Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije

Tkalec, Marina (2019)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Tkalec, M. (2019). Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179

Tkalec, Marina. "Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179

Tkalec, Marina. "Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179

Tkalec, M. (2019). 'Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 06.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179

Tkalec M. Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 06.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179

M. Tkalec, "Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.