Duvančić, E. (2020). Standardi i kvaliteta u hotelskom poslovanju odjela hrane i pića, case study - Kempinski Hotel Adriatic (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367672
Duvančić, Ema. "Standardi i kvaliteta u hotelskom poslovanju odjela hrane i pića, case study - Kempinski Hotel Adriatic." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367672
Duvančić, Ema. "Standardi i kvaliteta u hotelskom poslovanju odjela hrane i pića, case study - Kempinski Hotel Adriatic." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367672
Duvančić, E. (2020). 'Standardi i kvaliteta u hotelskom poslovanju odjela hrane i pića, case study - Kempinski Hotel Adriatic', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367672
Duvančić E. Standardi i kvaliteta u hotelskom poslovanju odjela hrane i pića, case study - Kempinski Hotel Adriatic [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367672
E. Duvančić, "Standardi i kvaliteta u hotelskom poslovanju odjela hrane i pića, case study - Kempinski Hotel Adriatic", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367672