Šestak, M. (2020). Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144
Šestak, Matej. "Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144
Šestak, Matej. "Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144
Šestak, M. (2020). 'Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144
Šestak M. Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144
M. Šestak, "Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144