prikaz prve stranice dokumenta Standardi i kvaliteta u poslovanju Hotela Malin
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Standardi i kvaliteta u poslovanju Hotela Malin

Antunović, Ines
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Antunović, I. (2020). Standardi i kvaliteta u poslovanju Hotela Malin (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:853656

Antunović, Ines. "Standardi i kvaliteta u poslovanju Hotela Malin." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:853656

Antunović, Ines. "Standardi i kvaliteta u poslovanju Hotela Malin." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:853656

Antunović, I. (2020). 'Standardi i kvaliteta u poslovanju Hotela Malin', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:853656

Antunović I. Standardi i kvaliteta u poslovanju Hotela Malin [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 28.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:853656

I. Antunović, "Standardi i kvaliteta u poslovanju Hotela Malin", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:853656

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.