prikaz prve stranice dokumenta Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije

Brolich, Lea
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Brolich, L. (2020). Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

Brolich, Lea. "Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

Brolich, Lea. "Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

Brolich, L. (2020). 'Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

Brolich L. Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

L. Brolich, "Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.