Brolich, L. (2020). Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376
Brolich, Lea. "Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376
Brolich, Lea. "Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376
Brolich, L. (2020). 'Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376
Brolich L. Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376
L. Brolich, "Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376