Baštijanović, A. (2020). Koncept marketinga u suvremenom hotelskom poslovanju (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:652878
Baštijanović, Antonela. "Koncept marketinga u suvremenom hotelskom poslovanju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:652878
Baštijanović, Antonela. "Koncept marketinga u suvremenom hotelskom poslovanju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:652878
Baštijanović, A. (2020). 'Koncept marketinga u suvremenom hotelskom poslovanju', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 15.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:652878
Baštijanović A. Koncept marketinga u suvremenom hotelskom poslovanju [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 15.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:652878
A. Baštijanović, "Koncept marketinga u suvremenom hotelskom poslovanju", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:652878