Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača

Košutić, Elena
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Košutić, E. (2020). Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345

Košutić, Elena. "Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345

Košutić, Elena. "Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345

Košutić, E. (2020). 'Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345

Košutić E. Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345

E. Košutić, "Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.