Košutić, E. (2020). Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345
Košutić, Elena. "Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345
Košutić, Elena. "Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345
Košutić, E. (2020). 'Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345
Košutić E. Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345
E. Košutić, "Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345