Čekić, E. (2020). Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130
Čekić, Eni. "Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130
Čekić, Eni. "Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130
Čekić, E. (2020). 'Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130
Čekić E. Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130
E. Čekić, "Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130