Filipović, M. (2020). Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276
Filipović, Matej. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276
Filipović, Matej. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276
Filipović, M. (2020). 'Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276
Filipović M. Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276
M. Filipović, "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276