Jakovina, A. (2020). Razvoj računalne i gaming industrije – trendovi i izazovi (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033223
Jakovina, Antonio. "Razvoj računalne i gaming industrije – trendovi i izazovi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033223
Jakovina, Antonio. "Razvoj računalne i gaming industrije – trendovi i izazovi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033223
Jakovina, A. (2020). 'Razvoj računalne i gaming industrije – trendovi i izazovi', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033223
Jakovina A. Razvoj računalne i gaming industrije – trendovi i izazovi [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033223
A. Jakovina, "Razvoj računalne i gaming industrije – trendovi i izazovi", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033223