Radovčić, M. (2020). Brand identitiy model kao temelj uspješnoga brendiranja u
hotelijerstvu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:717768
Radovčić, Matko. "Brand identitiy model kao temelj uspješnoga brendiranja u
hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:717768
Radovčić, Matko. "Brand identitiy model kao temelj uspješnoga brendiranja u
hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:717768
Radovčić, M. (2020). 'Brand identitiy model kao temelj uspješnoga brendiranja u
hotelijerstvu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:717768
Radovčić M. Brand identitiy model kao temelj uspješnoga brendiranja u
hotelijerstvu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:717768
M. Radovčić, "Brand identitiy model kao temelj uspješnoga brendiranja u
hotelijerstvu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:717768