prikaz prve stranice dokumenta Chatbot i njegova primjena u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Chatbot i njegova primjena u turizmu

Klišanin, Gabriela
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Klišanin, G. (2021). Chatbot i njegova primjena u turizmu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:964115

Klišanin, Gabriela. "Chatbot i njegova primjena u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:964115

Klišanin, Gabriela. "Chatbot i njegova primjena u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:964115

Klišanin, G. (2021). 'Chatbot i njegova primjena u turizmu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:964115

Klišanin G. Chatbot i njegova primjena u turizmu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:964115

G. Klišanin, "Chatbot i njegova primjena u turizmu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:964115

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.