prikaz prve stranice dokumenta Primjena digitalnog marketinga u hotelijerstvu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena digitalnog marketinga u hotelijerstvu

Klasan, Nensi
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Klasan, N. (2021). Primjena digitalnog marketinga u hotelijerstvu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:467426

Klasan, Nensi. "Primjena digitalnog marketinga u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:467426

Klasan, Nensi. "Primjena digitalnog marketinga u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:467426

Klasan, N. (2021). 'Primjena digitalnog marketinga u hotelijerstvu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:467426

Klasan N. Primjena digitalnog marketinga u hotelijerstvu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:467426

N. Klasan, "Primjena digitalnog marketinga u hotelijerstvu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:467426

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.