Vađon, F. (2021). PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647
Vađon, Fran. "PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647
Vađon, Fran. "PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647
Vađon, F. (2021). 'PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647
Vađon F. PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647
F. Vađon, "PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647