Ahmetbašić, E. (2016). Marketing restoraterstva destinacije Poreč (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:773532
Ahmetbašić, Elvis. "Marketing restoraterstva destinacije Poreč." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:773532
Ahmetbašić, Elvis. "Marketing restoraterstva destinacije Poreč." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:773532
Ahmetbašić, E. (2016). 'Marketing restoraterstva destinacije Poreč', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:773532
Ahmetbašić E. Marketing restoraterstva destinacije Poreč [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:773532
E. Ahmetbašić, "Marketing restoraterstva destinacije Poreč", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:773532