Ortović, K. O. (2021). Digitalna tehnologija u funkciji zadovoljenja potreba gostiju na primjeru Bluesun hotela Kaj (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:099087
Ortović, Karlo Ortović. "Digitalna tehnologija u funkciji zadovoljenja potreba gostiju na primjeru Bluesun hotela Kaj." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:099087
Ortović, Karlo Ortović. "Digitalna tehnologija u funkciji zadovoljenja potreba gostiju na primjeru Bluesun hotela Kaj." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:099087
Ortović, K. O. (2021). 'Digitalna tehnologija u funkciji zadovoljenja potreba gostiju na primjeru Bluesun hotela Kaj', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 02.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:099087
Ortović KO. Digitalna tehnologija u funkciji zadovoljenja potreba gostiju na primjeru Bluesun hotela Kaj [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 02.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:099087
K. O. Ortović, "Digitalna tehnologija u funkciji zadovoljenja potreba gostiju na primjeru Bluesun hotela Kaj", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:099087