Grenko, A. (2021). Utjecaj ponude animacijskih programa na turističku potrošnju (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419725
Grenko, Ana. "Utjecaj ponude animacijskih programa na turističku potrošnju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419725
Grenko, Ana. "Utjecaj ponude animacijskih programa na turističku potrošnju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419725
Grenko, A. (2021). 'Utjecaj ponude animacijskih programa na turističku potrošnju', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419725
Grenko A. Utjecaj ponude animacijskih programa na turističku potrošnju [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419725
A. Grenko, "Utjecaj ponude animacijskih programa na turističku potrošnju", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419725