Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Juratović, I. (2023). Utjecaj društvenih medija na turističku potražnju (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:644133
Juratović, Ivan. "Utjecaj društvenih medija na turističku potražnju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:644133
Juratović, Ivan. "Utjecaj društvenih medija na turističku potražnju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:644133
Juratović, I. (2023). 'Utjecaj društvenih medija na turističku potražnju', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:644133
Juratović I. Utjecaj društvenih medija na turističku potražnju [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:644133
I. Juratović, "Utjecaj društvenih medija na turističku potražnju", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:644133