Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Martinec Prstačić, N. (2023). Implikacije etike i društvene odgovornosti poduzeća na marketinšku izvedbu : primjer modne industrije (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:304302
Martinec Prstačić, Neva. "Implikacije etike i društvene odgovornosti poduzeća na marketinšku izvedbu : primjer modne industrije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:304302
Martinec Prstačić, Neva. "Implikacije etike i društvene odgovornosti poduzeća na marketinšku izvedbu : primjer modne industrije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:304302
Martinec Prstačić, N. (2023). 'Implikacije etike i društvene odgovornosti poduzeća na marketinšku izvedbu : primjer modne industrije', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:304302
Martinec Prstačić N. Implikacije etike i društvene odgovornosti poduzeća na marketinšku izvedbu : primjer modne industrije [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:304302
N. Martinec Prstačić, "Implikacije etike i društvene odgovornosti poduzeća na marketinšku izvedbu : primjer modne industrije", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:304302