Gerovac, M. (2022). Gastronomski doživljaj u brandiranju ruralne turističke destinacije: primjer Slavonije i Baranje (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:040533
Gerovac, Marina. "Gastronomski doživljaj u brandiranju ruralne turističke destinacije: primjer Slavonije i Baranje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:040533
Gerovac, Marina. "Gastronomski doživljaj u brandiranju ruralne turističke destinacije: primjer Slavonije i Baranje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:040533
Gerovac, M. (2022). 'Gastronomski doživljaj u brandiranju ruralne turističke destinacije: primjer Slavonije i Baranje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:040533
Gerovac M. Gastronomski doživljaj u brandiranju ruralne turističke destinacije: primjer Slavonije i Baranje [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:040533
M. Gerovac, "Gastronomski doživljaj u brandiranju ruralne turističke destinacije: primjer Slavonije i Baranje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:040533