završni rad
Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu

Došen, Martina
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Došen, M. (2023). Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955

Došen, Martina. "Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955

Došen, Martina. "Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955

Došen, M. (2023). 'Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955

Došen M. Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955

M. Došen, "Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.