Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Došen, M. (2023). Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955
Došen, Martina. "Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955
Došen, Martina. "Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955
Došen, M. (2023). 'Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955
Došen M. Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955
M. Došen, "Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955