Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj influencera na percepciju ljepote
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj influencera na percepciju ljepote

Borši, Mia
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Borši, M. (2022). Utjecaj influencera na percepciju ljepote (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:640554

Borši, Mia. "Utjecaj influencera na percepciju ljepote." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:640554

Borši, Mia. "Utjecaj influencera na percepciju ljepote." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:640554

Borši, M. (2022). 'Utjecaj influencera na percepciju ljepote', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:640554

Borši M. Utjecaj influencera na percepciju ljepote [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 20.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:640554

M. Borši, "Utjecaj influencera na percepciju ljepote", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:640554

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.