prikaz prve stranice dokumenta Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre

Ritossa, Nikolina
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Ritossa, N. (2022). Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895

Ritossa, Nikolina. "Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895

Ritossa, Nikolina. "Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895

Ritossa, N. (2022). 'Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 06.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895

Ritossa N. Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 06.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895

N. Ritossa, "Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.