prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj Instagrama na izbor turističke destinacije kod generacije Z
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj Instagrama na izbor turističke destinacije kod generacije Z

Vidović, Tajana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Vidović, T. (2022). Utjecaj Instagrama na izbor turističke destinacije kod generacije Z (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266642

Vidović, Tajana. "Utjecaj Instagrama na izbor turističke destinacije kod generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266642

Vidović, Tajana. "Utjecaj Instagrama na izbor turističke destinacije kod generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266642

Vidović, T. (2022). 'Utjecaj Instagrama na izbor turističke destinacije kod generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266642

Vidović T. Utjecaj Instagrama na izbor turističke destinacije kod generacije Z [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266642

T. Vidović, "Utjecaj Instagrama na izbor turističke destinacije kod generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266642

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.