Slivonja, S. (2022). Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165
Slivonja, Sandra. "Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165
Slivonja, Sandra. "Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165
Slivonja, S. (2022). 'Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165
Slivonja S. Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165
S. Slivonja, "Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165