Kačinari, S. (2022). Uloga enogastronomije u brendiranju turitičkih destinacija (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:626060
Kačinari, Simona. "Uloga enogastronomije u brendiranju turitičkih destinacija." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:626060
Kačinari, Simona. "Uloga enogastronomije u brendiranju turitičkih destinacija." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:626060
Kačinari, S. (2022). 'Uloga enogastronomije u brendiranju turitičkih destinacija', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:626060
Kačinari S. Uloga enogastronomije u brendiranju turitičkih destinacija [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:626060
S. Kačinari, "Uloga enogastronomije u brendiranju turitičkih destinacija", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:626060