Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Krog, P. (2023). Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763
Krog, Petra. "Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763
Krog, Petra. "Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763
Krog, P. (2023). 'Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763
Krog P. Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763
P. Krog, "Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763