diplomski rad
Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda

Krog, Petra
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Krog, P. (2023). Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

Krog, Petra. "Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

Krog, Petra. "Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

Krog, P. (2023). 'Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 12.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

Krog P. Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 12.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

P. Krog, "Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.