Marić, D. (2016). Marketing kulturnoga turizma na primjeru grada Osijeka (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546798
Marić, Diana. "Marketing kulturnoga turizma na primjeru grada Osijeka." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546798
Marić, Diana. "Marketing kulturnoga turizma na primjeru grada Osijeka." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546798
Marić, D. (2016). 'Marketing kulturnoga turizma na primjeru grada Osijeka', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546798
Marić D. Marketing kulturnoga turizma na primjeru grada Osijeka [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546798
D. Marić, "Marketing kulturnoga turizma na primjeru grada Osijeka", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546798