Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Kablinović, L. (2024). Organizacijska kultura u funkciji povećanja vrijednosti turističkog proizvoda (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:357413
Kablinović, Loris. "Organizacijska kultura u funkciji povećanja vrijednosti turističkog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:357413
Kablinović, Loris. "Organizacijska kultura u funkciji povećanja vrijednosti turističkog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:357413
Kablinović, L. (2024). 'Organizacijska kultura u funkciji povećanja vrijednosti turističkog proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:357413
Kablinović L. Organizacijska kultura u funkciji povećanja vrijednosti turističkog proizvoda [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:357413
L. Kablinović, "Organizacijska kultura u funkciji povećanja vrijednosti turističkog proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:357413