Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Klarić, H. (2024). Uloga digitalnog marketinga u brendiranju Osječko-baranjske županije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:710496
Klarić, Helena. "Uloga digitalnog marketinga u brendiranju Osječko-baranjske županije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:710496
Klarić, Helena. "Uloga digitalnog marketinga u brendiranju Osječko-baranjske županije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:710496
Klarić, H. (2024). 'Uloga digitalnog marketinga u brendiranju Osječko-baranjske županije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:710496
Klarić H. Uloga digitalnog marketinga u brendiranju Osječko-baranjske županije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:710496
H. Klarić, "Uloga digitalnog marketinga u brendiranju Osječko-baranjske županije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:710496