Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Načinović, K. (2024). Integralno upravljanje kvalitetom destinacije : primjeri dobre prakse (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:973023
Načinović, Katarina. "Integralno upravljanje kvalitetom destinacije : primjeri dobre prakse." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:973023
Načinović, Katarina. "Integralno upravljanje kvalitetom destinacije : primjeri dobre prakse." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:973023
Načinović, K. (2024). 'Integralno upravljanje kvalitetom destinacije : primjeri dobre prakse', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:973023
Načinović K. Integralno upravljanje kvalitetom destinacije : primjeri dobre prakse [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:973023
K. Načinović, "Integralno upravljanje kvalitetom destinacije : primjeri dobre prakse", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:973023