Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Iliassich, T. (2024). Online rezervacije u hotelijerstvu i njihov utjecaj na namjeru kupnje i lojalnost gostiju (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:252588
Iliassich, Tea. "Online rezervacije u hotelijerstvu i njihov utjecaj na namjeru kupnje i lojalnost gostiju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:252588
Iliassich, Tea. "Online rezervacije u hotelijerstvu i njihov utjecaj na namjeru kupnje i lojalnost gostiju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:252588
Iliassich, T. (2024). 'Online rezervacije u hotelijerstvu i njihov utjecaj na namjeru kupnje i lojalnost gostiju', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:252588
Iliassich T. Online rezervacije u hotelijerstvu i njihov utjecaj na namjeru kupnje i lojalnost gostiju [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:252588
T. Iliassich, "Online rezervacije u hotelijerstvu i njihov utjecaj na namjeru kupnje i lojalnost gostiju", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:252588