Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Majcen, M. (2024). Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459
Majcen, Monika. "Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459
Majcen, Monika. "Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459
Majcen, M. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459
Majcen M. Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459
M. Majcen, "Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459