Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Zavod za menadžment
Citirajte ovaj rad
Pović, K. (2024). Uravnoteženo mjerenje rezultata poslovanja : studija slučaja Hilton Rijeka Costabella Beach Resort and Spa (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:269646
Pović, Karlo. "Uravnoteženo mjerenje rezultata poslovanja : studija slučaja Hilton Rijeka Costabella Beach Resort and Spa." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:269646
Pović, Karlo. "Uravnoteženo mjerenje rezultata poslovanja : studija slučaja Hilton Rijeka Costabella Beach Resort and Spa." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:269646
Pović, K. (2024). 'Uravnoteženo mjerenje rezultata poslovanja : studija slučaja Hilton Rijeka Costabella Beach Resort and Spa', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:269646
Pović K. Uravnoteženo mjerenje rezultata poslovanja : studija slučaja Hilton Rijeka Costabella Beach Resort and Spa [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:269646
K. Pović, "Uravnoteženo mjerenje rezultata poslovanja : studija slučaja Hilton Rijeka Costabella Beach Resort and Spa", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:269646