Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Enogastronomska ponuda Samobora u funkciji stvaranja branda

Tea Komarec (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad

Komarec, T. (2016). Enogastronomska ponuda Samobora u funkciji stvaranja branda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034112

Komarec, Tea. "Enogastronomska ponuda Samobora u funkciji stvaranja branda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034112

Komarec, Tea. "Enogastronomska ponuda Samobora u funkciji stvaranja branda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034112

Komarec, T. (2016). 'Enogastronomska ponuda Samobora u funkciji stvaranja branda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 16.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034112

Komarec T. Enogastronomska ponuda Samobora u funkciji stvaranja branda [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 16.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034112

T. Komarec, "Enogastronomska ponuda Samobora u funkciji stvaranja branda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034112