Predović, I. (2016). Marketing kulturnih manifestacija u funkciji obogaćivanja turističke ponude grada Zagreba (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236528
Predović, Ivona. "Marketing kulturnih manifestacija u funkciji obogaćivanja turističke ponude grada Zagreba." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236528
Predović, Ivona. "Marketing kulturnih manifestacija u funkciji obogaćivanja turističke ponude grada Zagreba." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236528
Predović, I. (2016). 'Marketing kulturnih manifestacija u funkciji obogaćivanja turističke ponude grada Zagreba', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236528
Predović I. Marketing kulturnih manifestacija u funkciji obogaćivanja turističke ponude grada Zagreba [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236528
I. Predović, "Marketing kulturnih manifestacija u funkciji obogaćivanja turističke ponude grada Zagreba", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236528