Rapaić, S. (2016). Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288
Rapaić, Sandra. "Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288
Rapaić, Sandra. "Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288
Rapaić, S. (2016). 'Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288
Rapaić S. Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288
S. Rapaić, "Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288