Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu

Luana Cvijetić (2017)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad

Cvijetić, L. (2017). Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010

Cvijetić, Luana. "Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010

Cvijetić, Luana. "Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010

Cvijetić, L. (2017). 'Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 16.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010

Cvijetić L. Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 16.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010

L. Cvijetić, "Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010