Cvijetić, L. (2017). Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010
Cvijetić, Luana. "Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010
Cvijetić, Luana. "Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010
Cvijetić, L. (2017). 'Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010
Cvijetić L. Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010
L. Cvijetić, "Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010