prikaz prve stranice dokumenta Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge

Končar, Aleksandra
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Končar, A. (2017). Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Končar, Aleksandra. "Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Končar, Aleksandra. "Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Končar, A. (2017). 'Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Končar A. Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

A. Končar, "Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.