Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge

Končar, Aleksandra
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Končar, A. (2017). Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Končar, Aleksandra. "Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Končar, Aleksandra. "Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Končar, A. (2017). 'Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Končar A. Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

A. Končar, "Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.