Autorska knjiga-Stručna knjiga-Stručna monografija
Smjernice za oblikovanje i marketing zajedničkih turističkih proizvoda ruralnih područja
Opatija ; Portorož: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2015. urn:nbn:hr:191:775762

Brezovec, Aleksandra

Citirajte ovaj rad

Brezovec, A. (2015). Smjernice za oblikovanje i marketing zajedničkih turističkih proizvoda ruralnih područja. Opatija ; Portorož: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije - Turistica. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:775762.

Brezovec, Aleksandra. Smjernice za oblikovanje i marketing zajedničkih turističkih proizvoda ruralnih područja. Opatija ; Portorož, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije - Turistica, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:775762.

Brezovec, Aleksandra. Smjernice za oblikovanje i marketing zajedničkih turističkih proizvoda ruralnih područja. Opatija ; Portorož: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije - Turistica, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:775762.

Brezovec, A. (2015) Smjernice za oblikovanje i marketing zajedničkih turističkih proizvoda ruralnih područja. [online]. Opatija ; Portorož: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije - Turistica. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:775762 (Datum pristupa: 03.05.2024.)

Brezovec A. Smjernice za oblikovanje i marketing zajedničkih turističkih proizvoda ruralnih područja. [Internet]. Opatija ; Portorož: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije - Turistica; 2015, [pristupljeno 03.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:775762

A. Brezovec, Smjernice za oblikovanje i marketing zajedničkih turističkih proizvoda ruralnih područja. Opatija ; Portorož, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije - Turistica, 2015. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:775762

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.