Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Kezić, D. (2023). Ponašanje potrošača na turističkom tržištu u vrijeme pandemije COVID-19 (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:065294
Kezić, Dijana. "Ponašanje potrošača na turističkom tržištu u vrijeme pandemije COVID-19." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:065294
Kezić, Dijana. "Ponašanje potrošača na turističkom tržištu u vrijeme pandemije COVID-19." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:065294
Kezić, D. (2023). 'Ponašanje potrošača na turističkom tržištu u vrijeme pandemije COVID-19', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:065294
Kezić D. Ponašanje potrošača na turističkom tržištu u vrijeme pandemije COVID-19 [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:065294
D. Kezić, "Ponašanje potrošača na turističkom tržištu u vrijeme pandemije COVID-19", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:065294