Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Guć, T. (2023). Krizno komuniciranje na društvenim mrežama iz perspektive generacije Z (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219791
Guć, Toni. "Krizno komuniciranje na društvenim mrežama iz perspektive generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219791
Guć, Toni. "Krizno komuniciranje na društvenim mrežama iz perspektive generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219791
Guć, T. (2023). 'Krizno komuniciranje na društvenim mrežama iz perspektive generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219791
Guć T. Krizno komuniciranje na društvenim mrežama iz perspektive generacije Z [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219791
T. Guć, "Krizno komuniciranje na društvenim mrežama iz perspektive generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219791